English

Egy nap a városban

Ultranyomasztó diktatúrát varázsoltak Budapestre

Magyarósi Csaba 2012 március 13.
Címkék: reklám városkép

Nem áll le a nálunk forgatott hirdetések cunamija: most a Samsung autóreklámja futott be, amiben az SM7-nevű típust szimplán európai presztízsnek nevezik. Az autó valamivel rövidebb verzióját egyébként nálunk is forgalmazzák Renault Latitude néven, de most nem ez a lényeg.

Sokkal inkább az, hogy Dél-Korában valamiféle európai kiválóságként akarják eladni az SM7-et, amihez európai díszlet dukált: ez pedig nem lehet más, mint a reklámfilmek sztárja, Budapest. Vicces látni, hogy a Lipton, a Microsoft és a Canon reklámjain sugárzóan színes, szerethető város itt egy sötét, egyszínű, ellenszenves diktatúrát játszik.

A forgatási helyszínek a belvárosban voltak. Van itt Kertész utca, amit parkoló autók nélkül alig ismertem fel, Parlament környéke és Rákóczi út, ami elég állatul néz ki így egyirányúsítva. És a videó végén ott az üzenet, hogy ahogy a fekete öltönyösök/autók tengeréből előlép a szürke főszereplő. Wow!

Normális hirdetést már nem lehet Budapest nélkül forgatni, azt értsük meg.

Köszönjük Devecser Zoltánnak a találatot.

· 1 trackback
süti beállítások módosítása