English

Egy nap a városban

Éttermed van és nincs időd a weboldalra? Itt az OpenGastro!

szucsadam 2015 április 02.
Címkék: gasztro hirdető

Hirdetőnk az OpenGastro, akik a gasztronómiai szektor számára fejlesztettek ki egy szinte önműködő, internetes megjelenést kezelő felületet.

Üdítő érzés, amikor egy olyan étteremre bukkanunk, ahol a kommunikáció, a weboldal és a facebookos tartalomkezelés is épp olyan friss, mint maguk az ételek. A valóság azonban az, hogy a helyek egy jelentős részénél a tulajdonosnak láthatóan nincs ideje, kedve vagy tehetsége a webes felületeket fejleszteni: sok esetben csak egy facebookos oldal - valamikor még az sem -, esetleg ilyen-olyan adatbázis-építő oldalakon megjelennek, és kábé ennyi.

Pedig a webes megjelenésnek már tényleg alapnak kell lennie 2015-ben. Az OpenGastro pont ezeknek a helyeknek kínál egy egyszerű, könnyen kezelhető és megfizethető alternatívát. Azoknak a szakácsoknak, konyhatulajdonosoknak, kocsmárosoknak, kávéházas arcoknak és büféseknek, akiknek - egyelőre - nincs pénzük marketingest megbízni, vagy nincs idejük arra, hogy dizájnerekkel, programozókkal több napig egyeztessenek, megpróbálják megválaszolni az új weboldallal kapcsolatos kérdéseket.

Őket teszik láthatóvá az interneten.

screen_shot_2015-04-01_at_14_06_43.png

screen_shot_2015-04-01_at_14_07_50.png

De nem csak olyanoknak megoldás ez, akiknek jelenleg nincs saját oldaluk, vagy akik nem látnak rá esélyt, hogy ezzel bármikor foglalkozni tudnának. Azoknak is segítő kezet nyújtanak, akiknek már van egy jól megszerkesztett, profi weboldala, viszont nincsen mobilra optimalizálva. Ami azért baj, mert a weboldalt felkereső látogatók nagy része már a mobiltelefonján keresztül nézi meg a kiszemelt vendéglátóegységet. Kár lenne egy használhatatlan mobilos weboldallal vagy - ilyet is tapasztalunk még néha - egy iOS-en meg sem jelenő flash-alapú oldallal elijeszteni őket.

img_9735.PNG

Ahogy az alapítók fogalmaznak (akik korábban a Netpincért vezették 15 évig, tehát a szektor igényeit elég jól ismerik): “Ha belegondolunk, ma már sokan úgy választanak éttermet, pubot, sörözőt, hogy menet közben rákeresnek a telefonjukon azokra a helyekre, amikről már hallottak korábban vagy amelyik mellett elsétáltak már egyszer, és megragadt a fejükben. Itt egyértelműen azok lesznek a befutók, akiket meg fognak találni az interneten, hiszen, ami nincs fent az interneten, az olyan, mintha nem is létezne.”

A rendszerben egyébként pár kattintással akár minden csatornára (weboldal, Facebook oldal, Twitter, Foursquare) kiposztolhatja az üzletvezető a napi menüt, amit akár előre el is készíthet a rendszerben, amikor épp ideje van. Egy másik nagy előnye az összekötött rendszernek, hogy egy helyre gyűjti a vállalkozásról leadott véleményeket, amiket az interneten talál, így nem kell minden felületet egyesével végignézni. Sőt, innen lehet reagálni ezekre, és akár ki is rakható az értékelés a weboldalra egyetlen kattintással.

 screen_shot_2015-03-20_at_15_56_27_1.png

Egy másik nagy fegyvertény, hogy nem hagyják magára az ügyfelet, miután készítenek egy weboldalt, hanem rendelkezésre állnak hétköznap munkaidőben egy telefonon is elérhető ügyfélszolgálattal, ahol minden problémára és kérdésre választ adnak. Ha kell, akkor az ügyfélszolgálat feltölti és kiposztolja a heti menüt a közösségi oldalakra, vagy frissíti az étlapot a weboldalon és azt teszi ki a Facebookra - gyakorlatilag bármiben segítenek, hogy az interneten a legfrissebb és legpontosabb információk legyenek elérhetőek a vállalkozásról.

Az OpenGastro szolgáltatásaira itt lehet jelentkezni.

süti beállítások módosítása