English

Egy nap a városban

Mától forog az óriáskerék az Erzsébet téren

szucsadam 2014 május 24.

Gondolom sokan láttátok, hogy felbukkant egy ismerős a város központjában, az Erzsébet téren:

P1210166.JPG

Tegnap azt az információt kaptam, hogy ma délelőtt 10-től indul be az óriáskerék, a Sziget Eye. Az alap jegyár idén is 2400 forint lesz, 140 centi alatti gyerekeknek 1500. A tavalyi felülésemről itt írtam.

P1160083_1.JPG

Én leginkább az óriáskerék hozadékát szeretem: a kabinok alatt, a fűben ilyenkor egy szöget nem lehet leejteni, megy a borozós-dumálós-fetrengős piknik késő éjszakáig. Jó befeküdni a kivilágított kerék alá, és egy olyan felszabadult hangulat vibrál ilyenkor a levegőben, amitől fantasztikus érzés akár csak végigsétálni a téren.

P1210206.JPG

Egyébként a tó körül még nagyobb az élet, mint korábban, és ahogy láttam, az alkoholfogyasztás tiltása sem ment át minden esetben a gyakorlatba. Én nagyon örülök neki, ha nem sikerült ezt a hangulatot egyelőre szétcseszni, azért egy csapat folyamatosan inzultáló smasszer gyorsan elnépteleníthetné a környéket. De nem akarok tippeket adni.

süti beállítások módosítása