English

Egy nap a városban

Burrita Bar: a kövér mexikói

Magyarósi Csaba 2013 március 01.
Címkék: gasztro

Nem fekszik nekem ez a mexikói kaja, hiába próbálom, mindig arra jutok, hogy máshol kellett volna elköltenem a pénzem. Végső soron tehát, mivel a Burrita Bar burritója ízlett, könnyen lehet, hogy mexikóinak pocsék, amit adnak.

P1210307.JPG

Az igazság viszont valószínűleg máshol van: a Burrita mögött szerintem ugyanaz a csapat, koncepció, alapelv áll, mint a szomszédos Padthai wokbarban (vannak erre utaló jelek, például a szégyenérzet nélkül átmászkáló padhai-os szakács), ami tökéletesen ehető ázsiai kaját ad, és ezt már nem fogalom nélkül mondom: nincs olyan thaiföldi régió, aminek ne ettem volna a műanyagszékes utcai kifőzdéiben. Szóval ha a Burrita ugyanaz, mint a Padthai, csak mexikóiban, akkor elképzelhető, hogy szeretem a mexikói kaját, csak eddig rossz helyen próbáltam.

P1210300.JPG

P1210301.JPG

Persze ahogy a Padthai is csak egy domesztikált, lefojtott, összezagyvált, de elfogadható megfelelője a thaiföldi kajáldáknak, úgy a Burrita is túlságosan rendezett, kulturált, szabályozott ahhoz, hogy valódi mexikóinak nézzük. És a forgalom sem akkora, hogy mindig a legfrissebb alapanyagokat kapd odabent, este tíz körül legalábbis már alaposan át kellett forgatni a tégelyben a fava babot ahhoz, hogy ne csak a megszáradt felső kéregből jusson a burritómra.

P1210298.JPG

P1210297.JPG

P1210299.JPG

Általában viszont nem lehet panasz arra, ami belekerül. Lehet kérni vega, sertés, csirkés és marhaburritót (1290, 1490, 1490 és 1590 forint), mindenből bőven kerül a tortillába és alapvetően rendben is van, amit adnak: jó a fűszerezés, kellően bátor is, de ha megkérdezik, hogy csípősen kéritek-e, nyugodtan mondjatok egy nagy kövér IGENT. Én gyáva voltam, közepesen csípősen kértem, de a Burrita közepese a Pándzsáb Tandoriban például legfeljebb desszert lehetne, vagy semleges köret.

P1210296.JPG

P1210303.JPG

P1210304.JPG

P1210309.JPG

Lényeg: kellemes, jól kitalált környezetben kapsz megfizethető áron egy HATALMAS adag, jól megtömött és finom burritót, ami tök jól jön, ha már ráuntál a szomszédban a thaiföldi kajára. Ajánlott.

Burrita Bar
Budapest, Október 6. utca 6.
Nyitva: 11:00-23:00

süti beállítások módosítása