English

Egy nap a városban

A britek összekeverték Romániát Magyarországgal

Magyarósi Csaba 2012 július 09.
Címkék: budapest bukarest

Nézegetem reggel a Budapesttel kapcsolatos híreket és egyszer csak azt látom, hogy Bruce Willis Romániában forgat. Ezt ígérte legalábbis a Daily Mail cikkének a címe:

Bruce Willis takes a breather as he film's latest Die Hard movie in Romania

Nem tudtam róla, hogy a magyar forgatási helyszín után átugrottak a szomszédba is, úgyhogy rákattintottam a hírre, de a Daily Mail oldalán már egy új cím jött be, Románia helyett Magyarországgal.

Bruce Willis takes a breather as he film's latest Die Hard movie in Hungary

Most is ez látszik az oldalon.

Nem volt elsőre világos, ki rontott el mit, aztán megnéztem a hír urlj-jét, amit ugye legtöbbször elfelejtenek megváltoztatni a címmel együtt. Hát tessék:

Screen Shot 2012-07-09 at 7.17.28 AM.png

Szétnéztem a neten is, ahol találtam néhány fórumot, ami még az eredeti címmel hivatkozott a hírre:

Screen Shot 2012-07-09 at 7.18.26 AM.png

Szóval a Daily Mail lebukott, az újságírójuknak fogalmuk sincs arról, hogy hol van Magyarország és hol Románia, melyik Budapest és melyik Bukarest, ami Európán belül még akkor is ciki, ha egy sima bulvárlappal van dolgunk.

süti beállítások módosítása