English

Egy nap a városban

Milyen zenét hallgat Budapest

Magyarósi Csaba 2011 július 25.
Címkék: budapest

Teljesen lemaradtam a "milyen zenét hallgatnak a nagyvárosok"-mozgalomról, ami lényegében arról szól, hogy Lisszabon, Párizs, New York meg a többi szomszéd utcáin leszólítanak fülhallgatós embereket és megkérdik tőlük, hogy milyen dal szól épp a lejátszójukból.

Ma viszont levelet kaptam a magyar verzió elkészítőitől, de bevallom őszintén, amikor elkezdtem nézni a videót, egyszerűen nem értettem, hogy mi értelme van ennek az egésznek.

Aztán az első perc végén elkezdett érdekelni a dolog, a második perctől meg kimondottan élveztem: egyrészt megismerjük a város multikulti arcát, méghozzá a tömörség és mélység eddig nem ismert közös halmazában, másrészt meg egy pillanatra beköltözhetünk ezeknek az embereknek a fejébe: az utcaképet látva és a lejátszott dalt meghallgatva néhány másodpercig az a hangulat járhat át minket, mint a videóban szereplő személyeket.

Amúgy meg üdv Sz.Zs-nek, akit felismertem a videóban.

Jó szórakozást:

Nyomj egy like-ot, ha tetszik!

süti beállítások módosítása