English

Egy nap a városban

Tüskeként állnak a mínuszokban a CET munkásai

Magyarósi Csaba 2010 december 21.
Címkék: cet

A környékünkön van, úgyhogy folyamatában látom, hogyan kerül egyre közelebb a befejezettség kényelmes állapotához Budapest egyik legizgalmasabb épülete, a CET. A Kas Oosterhuis tervezte organikus állatszörny eszeveszett jól fog kinézni, ha elkészül, nagyjából erre kell számítani a tavaszi átadó után:

Egyelőre azonban még a születés fázisában van a CET, egész télen is dolgozni kell rajta, és az most nem lehet valami könnyű.

Előzmény: a napokban, miután kiléptem a lakásom ajtaján, sietve ugrottam be az autómba, és rögtön indítottam is a motort, olyan váratlanul ért a hideg. A Petőfi hídon Pestről Budára átgurulva még mindig magamat sajnáltam a lassan beinduló fűtés miatt, és a mérhetetlen önsajnálat csak akkor ért véget, amikor a budai rakpartra leérve visszanéztem a pesti oldalra, és megláttam, ahogy a mínuszokban is emberek állnak a CET tetején, és a nehéz burkolati elemekkel egyensúlyozva próbálják befejezni az állatot.

Kemény meló.

süti beállítások módosítása