Vannak olyan üzletek, amik csak a vevőnek jók, olyanok is, amik csak az eladónak és megesik, hogy a közvetítő viszi el a hasznot. Arra viszonylag ritkán van példa, hogy mindenki nyer, most viszont pont egy ilyen szolgáltatásról szeretnék írni pár sorban.
A Bónusz Brigád módszere tök egyszerű: felkeres egy helyet, és felajánlja, hogy felpörgeti a keresletet. Megígéri, hogy sokkal több vásárló, vendég fog érkezni, mint korábban, cserébe jelentős árcsökkentést kér. Nem tíz-húsz százalékra, inkább ötven-hatvan százalékra, vagy még többre kell gondolni, ami már hosszútávű gondolkozást igényel: nem biztos, hogy a betérő vendégek óriási hasznot fognak hozni, hiszen a kedvezmény el is viheti a nyereséget, de könnyen lehet, hogy néhányan odaszoknak a helyre, így összességében a partner is nyer az üzlettel.
A Bónusz Brigád sem bukik, nyilván százalékot kapnak a betérő vendégek után.
A vásárló meg a legjobban jár: kockázatok nélkül megveheti a szolgáltatásra váltható jegyeket a honlapon, és élvezheti a kedvezményes ajánlatokat.
Az elmúlt néhány hétben például ilyesmik voltak: háromezres virágcsokor 1500-ért abból a virágszalonból, ahonnan Claudia Schiffer, Sophia Loren, de még II. Erzsébet angol királynő is kapott néhány szállal. 3200 forintos, többfogásos vacsora 1500-ért egy ismertebb belvárosi étteremben. Fogfehérítés 15 ezer forint helyett 6900-ért, egy órás kreatív fotózás 27 ezer helyett 3,5 ezerért, de olyat is láttam, hogy szabadidőt ajánlottak valami hatvan százalékos kedvezménnyel: vállalták, hogy elintéznek mindenféle adminisztrációs ügyet, amíg én otthon lógatom a lábam. Az oldalukon folyton új akciók bukkannak fel és van facebookos page is, ahol a követők kommentjei is segíthetnek a választásban.
Eddig állítólag 5,1 milliót spóroltak meg a vásárlóknak, nyilván ezt nehéz ellenőrizni, de a Brigád mögött álló Kaprinay Zoltán személye (aki részt vett az Index meg az A38 felpörgetésében is) nekem elég garancia arra, hogy korrekt szolgáltatással állunk szemben.
A Bónusz Brigádnak egyébként számos nemzetközi előzménye van, és bele is passzol a blog tematikájába: a kedvezményeknek hála olyan helyekre juthatunk el, olyan szolgáltatásokat ismerhetünk meg, amikről korábban tudomást sem szereztünk volna, szóval mélyére áshatunk egy kicsit a városnak úgy, hogy összességében kevesebb pénzt költünk, mint egyébként.
A következő pár hétben kipróbálunk majd Ádámmal néhányat a szolgáltatások közül, hogy segítsünk eldönteni, melyik éri meg az árát, és melyik az, amelyik még a kedvezménnyel együtt sem tűnik jó választásnak.