English

Egy nap a városban

Ha újévkor virslit ennél, itt vegyél - Szomor Farm

szucsadam 2018 december 28.
Címkék: hentes szilveszter

Van ez az újévi szokás, hogy éjfélkor virslit eszünk. A minőségi húsevés igénye és a virsli azonban nehezen összeegyeztethető, még akkor is, ha egyébként már lehet magas hústartalmú példányokat kapni a szupermarketekben is. A virsli azonban mégiscsak virsli maradt, amiben “van valamilyen hús”, meg egyéb dolgok.

Amióta egyszer vásároltam egy igazán minőségi virslit, használjuk az agyonhasznált szót: kézműveset, azóta keresem a jó fellelőhelyeket. Az elsőt még a Bálna Budapestben találtam, aztán megszűnt a hely. Most, gondoltam, hogy közeledik a szilveszter, megint megpróbálok felkutatni valami jót. Úgyhogy keresésbe kezdtem, és találtam is egy ígéretes helyet. A Szomor Ökofarm standját a Lehel piacon.

dsc04727.JPG

Szomor Dezső kiskunsági farmján szürkemarhát, bivalyt és mangalicát tenyészt (bővebbet itt találtam). A mintaboltja pedig a csarnok földszintjén, a Nyugatihoz közelebbi oldalon található, ahol mindenféle adalékanyag-mentes húskészítmény, meg húsdarab közül válogathatunk. Vittem egy rakás dolgot, köztük húson, vízen és fűszeren kívül mást nem tartalmazó párizsit, virslit, májast, tepertőkrémet vettem, de van náluk vastagkolbász, szalámi és nyers hús is.

A párizsi nekem nem jött be az ízesítése miatt, de ez csak ízlés kérdése. Viszont a virsli

eszméletlen jó.

dsc04805.JPG

Intenzív fűszrezésű, kicsit csíp is, ezért sajnos kisgyereknek annyira nem jó - nincs feltüntetve, hogy csíp, nem is mondták -, viszont baromi finom, tömör, szuper cucc. Ugyanígy tudok áradozni a tepertőkrémről és a májasról is, mindegyik adalékmentes, tiszta anyag, ha szeretitek az ilyeneket, itt vegyétek.

Ennél minőségibb virslit nem tudok ajánlani nektek szilveszterre.

Szomor Ökofarm
Cím (bemutató üzlet): 1134 Budapest, Váci út 9-15.

süti beállítások módosítása