English

Egy nap a városban

Kattints, ha jó voltál, és még jobb leszel!

simon mondja 2016 május 10.

Hirdetőnk a MagNet Bank, akik szokás szerint egy szerethető kampánnyal tűnnek ki az átlagból.

Mától négy héten keresztül láthattok a blog oldalsó sávjában egy bannert. Aki nem látja, annak üzenjük, hogy kapcsolja ki a hirdetésblokkolóját, és tegyen meg értünk annyit, hogy lehetőleg nem is kapcsolja vissza. Köszönjük. Szóval ezt keressétek:

magnetklikk.jpg

A banner valójában egy gomb, amit akkor kell megnyomni, ha valami jót tettünk aznap. Adtál egy hajléktalannak valami kaját? Bekötötted a cipőfűzőjét a szomszéd gyereknek? Ültettél virágot a balkonra, hogy mindenki lássa? Hangosan énekeltél az utcán, hogy másoknak is szerezz egy indokolatlanul vidám pillanatot? Nyomd meg a bannert.

És hogy mi motiválna a jócselekedetre, és a gombnyomásra? Hát még több jócselekedet! A MagNet Bank, akik egyébként is sok pénzt fordítanak civil szervezetek és jótékonysági akciók támogatására, 40 ezer kattintás után már utalnak is egymillió forintot a Baltazár Színháznak, az ország egyetlen értelmi sérült színészekből álló hivatásos társulatának. Ez pedig jelenleg Budapesten a leggyorsabban növekvő "fontos ügy": gyors egymásutánban két olyan kávézó is nyílt, ahol a fogyatékkal élők tudnak dolgozni, nem kirekesztve, nem a saját életterükbe zárva. Persze a Baltazár már régóta neveli a színészeit, számukra ez nem új vállalás, meg is érdemlik a támogatást.

Szóval kivételesen mindenkinek érdemes a bannerre kattintani. És kivételesen nincs megtiltva, hogy erre biztassak mindenkit, hiszen jó ügyet támogat vele.

A MagNet Bank egyébként is szeret más szemmel nézni a mindennapi dolgokra. Rábízza az ügyfeleire, mekkora számlavezetési díjat fizessenek a számlájuk után, megengedve, hogy ha úgy gondolják, akár 0 forintot adjanak. Mindenkinek megírják, hogy mennyit kerestek rajta, és a nyereségük tizedét az ügyfelekkel együtt költik el, jó célokra, olyan szervezeteket támogatva, amelyeket az ügyfelek kiválasztottak. Meg egyébként is támogatnak civil szervezeteket, például minden egyes bankkártyás vásárlás után, mert úgy érzik helyesnek.

És ne felejtsük el, hogy nemrég meghonosították Budapesten a kávézó-bankfiók hibridet, ahol az ügyintéző lehuppan melléd a fotelbe, és a laptopján mutogatja, mi hány forint, kamatos kamat és így tovább. A falra felírták:

Néhány ember annyira szegény, hogy nincs mása, csak a pénze.

Különös hely, szuper kávékkal.

Szóval itt az új őrületük: ha jó voltál, kattints. Én azt mondtam nekik, hogy az Egy nap a városban blog olvasói szerintem pár nap alatt összehozzák a 40 ezer kattintást, ha nagyon akarják.

süti beállítások módosítása