English

Egy nap a városban

Budapesttel reklámozzák a japán csodajátékot

Magyarósi Csaba 2012 május 14.
Címkék: reklám városkép

Amikor először írtunk bátortalanul egy nálunk felvett hirdetésről, meg voltunk győződve róla, hogy különleges alkalomról van szó. Hogy a reklámfilmesek csak véletlenül kerültek Budapestre, elcsodálkoztak annak szépségét, gyorsan felvették az anyagot, aztán sietve távoztak az országból.

Azóta kiderült, hogy valójában nem véletlenről, hanem szokásról beszélünk: egy ideig még minden témába vágó írásunk elején felsoroltuk, hogy milyen reklámokról írtunk korábban, most már olyan hosszú lenne a lista, hogy kár is belekezdeni.

A teljesség igénye nélkül: Jaguar, Samsung, Lipton, Microsoft. És a haverok.

Most meg itt a legújabb, a japán csodajáték, a Gravity Rush hirdetésre.

A programról azt kell tudni, hogy a Sony PlayStation Vitára jelent meg az év elején. A készülék giroszkópjára építve úgy lehet irányítani a főszereplőt, hogy össze-vissza mozgatjuk a Vitát, ami a kritikusok egyöntetű véleménye szerint remek ötlet: a legtöbb magazin maximális pontot adott neki.

És akkor következzen a hirdetés, amit főként a Dózsa György út és a Váci út kereszteződésében vettek fel:

Köszönjük Szabolcsi Richárdnak a találatot!

süti beállítások módosítása