English

Egy nap a városban

Tök jó gyrosozót találtam a Haller utca elején

szucsadam 2018 november 16.
Címkék: gyros gasztro

Tényleg egészen jóféle gyrost adnak itt, és errefelé általában nagy kihívás finom falatokat találni. Úgyhogy, gondoltam, szólok nektek is. Az üzlet a Boráros tértől nem messze, a Haller utca bejáratánál található, a sarkon.

dsc03320_1.JPG

Valódi, jóféle, pirított pitatészta, kellemes tzatziki, és extra répás és zöldséges saláták.

dsc03307.JPG

A klasszikus gyros pitában itt süt krumplival érkezik, a hús szaftos, az egész élmény kellemes. Ráadásul mindent megtettek a tulajdonosok, hogy valami Görögországot varázsoljanak ide, a lágymányosi irodaház-fasor tövébe, a Soroksári út forgataga mellé.

dsc03316.JPG

dsc03317.JPG

A hely eléggé feminin, a pultnál két hölggyel találkoztam, viszont sehol sem láttam a klasszikus nyársat. Aztán észrevettem az eladó melletti kijelzőt:

dsc03306.JPG

Ez egy élő kapcsolatban volt a hátsó konyhával, ahol egy férfi vagdosta a húsokat a klasszikus nyársról. Én még ilyet az életben nem láttam, hogy a kasszás mellett élő konyha-valóságshow-ban menjen a szeletelés, valami különös igényesség szele csapott meg. A sok helyen az utca levegőjének és ezzel együtt minden egyébnek kitett gyros-hús nem az az “élőben közvetítem” típusú étel, nem?

Adnak egyébként több verzióban pitás és tálas megoldásokat. Ha például Poseidont kérsz, akkor sok egyéb mellett tutira tintahalkarikákat és hasonlókat kapsz. A fitt dolgokban görögsali van, lehet vega verziókat kérni, az utánam rendelők rendelése alapján a sajtgolyójuk ajánlott. Ennek megfelelően van náluk hibrid pita, amiben hús ÉS sajtgolyó is van, hogy mindent kipróbálhassanak az vállalkozó kedvűek.

dsc03309.JPG

Itt van ráadásnak egy átlag Halloween-nap:

 

Egyszerű, becsületes gyorskajálda, lelkes csapattagokkal, becsüljük meg.

Saloniki Gyros Taverna
Cím: 1096 Budapest Haller utca 2.

Vigyázat, csak hétköznap 10 és 15 óra között vannak nyitva, a déli irodaház-roham után érdemes érkezni

süti beállítások módosítása