English

Egy nap a városban

Mit sportoljak Budapesten? - Úszás @ Life1

szucsadam 2018 augusztus 31.
Címkék: sport

A nyári kánikulában mindennél jobban örültem, hogy egy országszerte (és nekem főleg a "Budapest-szerte" a lényeges) használható sportbelépőm van. A negyven fokban ugyanis képtelen voltam másra gondolni, mint arra, hogy belemerüljek egy medencényi hideg vízbe, és ott különféle karcsapások és lábsöprések kíséretében haladjak előre. És mivel a sport-sorozatunkat a Sportkártya szponzorálja, így felmentem a weboldalukra, és elkezdtem válogatni a lehetőségek közül. Hova mehetek be úszni a kártyával?

Kiderült, hogy egy rakás helyre bejuthatok, Császár-Komjádi, Hajós Alfréd, összesen 15 helyre a városban. Végül a Corvin-negyednél található Life1-et választottam, mert egy hűtött edzőteremben található, és van egy elég jó wellness-részlegük is.

dsc01905.JPG

Maga a hely három szintes, a félemeleten inkább csak öltözők vannak - de elég igényes -, egy infraszauna, masszázsterem és szolárium, az elsőn található a fitneszterem és az uszoda, plusz a szaunák, gőzfürdő, legfelül pedig cardio-termek és gyerekmegőrző. Szóval jó tágas, kellően hűtött és légcserélt levegővel ellátott, jó pár plusz szolgáltatással felszerelt környezetbe érkezünk, a recepción általában nagyon kedvesek - egyik hölgy különösen mosolygós, ritka jelenség -, saját beléptető kártyával nyitható ajtók és öltözőszekrények várnak minket. A Sportkártya-elfogadás, ahogy az lenni szokott, simán ment, a telefonomról csekkoltam be, és ennyi volt.

dsc01925.JPG

Ha nem csúcsidőben érkezünk, akkor a medencében alig van három-négy ember, miközben a három pálya olyan széles, hogy nagyon kényelmesen lehet róni a köröket (voltam olyan uszodában, ahol ennek a pályának a fele-kétharmada volt a standard szélesség). Hátúszásban a plafont nézve egyértelműen látszódik, mikor közelítesz a medence széléhez, a víz pont kellemes, az emberek betartják az úszósapkás előírást.

A medence mellett elég sok pihenőágy található, kényelmesek is - itt-ott elszíneződések rontják az összképet, de általában tiszta -, gyerekeknek úszógumik és labdák, egy négyszemélyes jacuzzi és hátul egy-egy tágas gőzkabin, finn szauna és aroma szauna is található. Baromira el lehet itt tölteni itt egy délelőttöt egy könyvvel.

Létezik egy kártya, amivel ti is pont azt tehetitek, mint én: hétfőn jógázni, kedden crossfit, szerdán kajak, úszás, masszázs és így tovább. A Sportkártya birtokosaként ti is felfedezhetitek Budapest sportolási lehetőségeit. A Life1 Corvinba Omega+ csomaggal ingyen juttok be, a wellness részbe egy 300 forintos plusz díjat számolnak fel. Pár alkalom után egy fényképes kártyát is kell váltani, ez egyszeri ezer forintba kerül. Országosan közel 400 elfogadóhelyre mehetsz díjmentesen vagy nagy engedményekkel a Sportkártyával.

süti beállítások módosítása