English

Egy nap a városban

Három tarka macska: Extrém Légies Kakaós Csiga (ELKCS)

Magyarósi Csaba 2017 április 23.
Címkék: gasztro

A Három tarka macskával hullámzóan indult a kapcsolatom. Már azelőtt haragudtam rá egy kicsit, hogy megnyílt volna, mert előtte be kellett zárnia a korábban ugyanitt működő Tütünek, ahol tök jó dzsúzokat készítettek karnyújtásnyira tőlem (azóta Fű néven újranyílt a Mammut mellett, de azzal nem vagyok kisegítve).

Szóval először volt egy kis harag, aztán épp a nyitás előtt napon mentem el előtte, és láttam, hogy itt valami pékség lesz, aminek nagyon megörültem, mert jó pékséggel mondjuk nincs tele Újlipótváros.

dsc07669.JPG

Aztán megnyílt a hely és most végre elmentünk, beléptünk, és elsőre kicsit elkeseredtünk: láttam én, hogy látványpékség, meg minden, ami szuper, ott sütik előtted a kenyeret, és az összes péksütemény jól is néz ki, de az ezekből készített szendvicsek elég fantáziátlannak tűntek. Mármint a város tele van menő helyekkel, itt meg a szalámis szendvics az szalámi, meg valami halvány sajt. Szóval végül a camembertes almás diósra csaptunk le kínunkban, meg a szintén nem túl jól kinéző kakaós csigára.

dsc07658.jpg

dsc07656.jpg

Innen jött újra az emelkedés. Mert tényleg nincs sok minden a szendvicsben, de az jó. Ennyi elég is lehet. Egy jó péksütiben egy jó sajt és készen is vagyunk. A zsemle vagy mi héja ropogós, de nem túl vastag, így nem sérti fel a szájpadlást, a belseje puha, a camembert sokkal finomabb, mint az átlagos hazai mezőny, szóval jó volt.

Még nagyobb meglepetés a kakaós csiga, ami váratlanul jól sikerült: ez a legkönnyebb, leglégiesebb kakaóscsiga, amivel valaha találkoztam. A leveles tészta ropogós, meglepően mentes a zsiradéktól, kakaó van elég benne, és bár nem hozza a Butter Brothers vagy Józsi csigájának a szintjét, ebben a városrészben masszívan a legjobb.

A jó kaják után aztán már az kezdett zavarni, hogy a hely hosszúkás kialakítása kissé nehézkessé teszi az ottlevést, főleg gyerekkel, pláne babakocsival, szóval beülni ide nem annyira kényelmes, de ha csak magaddal akarsz vinni reggel egy jó kenyeret vagy csigát, akkor jöhet a Három tarka macska.

Három tarka macska
1137, Pozsonyi út 41
H-P: 6-19:30
Sz: 8-19:30

süti beállítások módosítása