English

Egy nap a városban

Szuper reggeli a Double Shotban: EMELETES melegszendvics!

Magyarósi Csaba 2017 január 23.
Címkék: gasztro

Szeptemberben néztem ki ezt a helyet, aztán elutaztam decemberig, teljesen elfelejtkeztem róla és tök véletlenül jött szembe néhány napja újra: egy reggelizőt kerestem Újlipótvárosban, de valami újat, mert mindegyikben végigkóstoltam már szakmai alapon mindent, és amikor egyik rossz ötlet jutott eszembe a másik után, akkor vetette fel a régi ismerősöm a Double Shotot. Rákerestem és eszembe jutott, hogy pont ez az a hely, ahová már ősszel is el akartam menni.

És nem, ennek a világon semmi köze nincs ahhoz, hogy a bejárat mellett van egy könyvespolc és ott van rajta a mi könyvünk is, az Egy hét a városban.

De benézel és tudod, hogy odabent jó dolgok készülnek, hogy a Double Shot túlmutat a “dizájnkönyvet kiolvastunk, más ötletünk nincs”-koncepción és a héten végre le is tudtam tesztelni, hogy stimmel-e az első benyomás.

dsc06618_1280.jpg

Stimmel.

A hely tényleg pont annyira kellemes hangulatú az emeleten is, mint a földszinten, elférnek benne vagy tízen, nem is nagyon értem, hogyan lehet erre működő üzleti modellt építeni, de legalább ez a tíz hely hamar megtelik, és az se gáz, ha valaki kutyával érkezik.

A kiszolgálás jó fej, laza, de nem a kötekedő értelemben, a reggeli meg, hát az kérem ez:

dsc06610_1280.jpg

dsc06613_1280.jpg

EMELETES MELEGSZENDVICS!

Hatalmas, őrületes méretű szendvicstorony, de akkora, hogy még épp tudod enni, és gyakorlatilag minden jó minőségű benne a kenyértől a sajton és a sonkán át az elkészítésig. Ez tényleg egy ötcsillagos melegszendvics, és túlmutat a most már mindenhol megtalálható és majdnem mindenhol rosszul készített croque-on vagy eggs benedicten. Ez az ő saját szendvicsük és ez úgy jó, ahogy van.

Ja, és a hely neve arra utal, hogy itt minden kávét dupla mennyiségben főznek le.

dsc06615_1280.jpg

Duoble Shot
Budapest, Pozsonyi út 16.
H-Cs: 7-19
P: 7-20
Sz: 8-10
V: 8-18

süti beállítások módosítása