English

Egy nap a városban

Az éjszakai Budapest különös hely lett

szucsadam 2013 augusztus 15.
Címkék: szórakozás

Az egyik hosszúra nyúlt borozgatás után, hajnali egy-két óra magasságában a Paulay Ede utcában ücsörögtem egy autóban, várva a sofőrszolgálatra. Durva dolgok mentek el mellettem.

Mind angolul beszélt.

És mind nagyon-nagyon részeg volt.

Volt egy csapat zöld színű balett-táncos:

IMG_0105.JPG

Egy pink Superman, rövidnadrágban:

IMG_0109.JPG

Szakállas Batman (őt még korábban a Király utcában találtam):

IMG_7059.jpg

Ugyanitt egy lány kérdezte meg tőlünk, hogy biznisz-e?

IMG_7060_1.jpg

Volt még egy spártai tógában keménykedő, csaknem meztelen brit, meg még néhány olyan öltözet, amire már emlékezni sem merek. Értékelhető kép nem készült róla.

Az interneten nem találtam arra utaló jelet, hogy jelmezbál lett volna aznap.

És nem tudom elhessegetni magamtól a gondolatot, hogy ez így megy minden éjszaka a Paulay Edében és a Király utcában, hogy az valami különös dimenziókapu, csak még soha nem ültem ott egyhelyben egy órát, hogy láthassam a világunkba érkező furcsa lények hadát.

süti beállítások módosítása