English

Egy nap a városban

Zsírt égetni a műjégpályán

szucsadam 2011 december 27.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, nekem fáj a hasam. Minden évben úgy megyek neki a karácsonynak, hogy mindenből csak csipegetni fogok, de ezt az elhatározást egyrészt a remekül sikerült halászlék, sültek, bejglik semmisítik meg, másrészt ha mindenből csak csipegetnék, akkor is elérkezik a zsír és cukor bevitelének indokolatlanul magas szintje. Szabadkoztam néhányszor idén is, aztán a "dögöljek meg, ha ebből a somlóiból nem ehetek egy rendes adagot" felkiáltással eldobtam az elveket.

Most meg fáj a hasam. De megígértem magamnak, hogy mától jó útra térek.

Tegnap este a Városligetben sétálva már megtettem az első lépést: Évivel megnéztük, mások hogyan sportolnak. Az idén felújított Műjégpálya a héten még péntekig látogatható azoknak, akik hasonló elhatározásból módosítanák a testtömeg-indexüket. A pályán a seggreesős bénázásoktól kezdve az elkülönített részen a profin axelező lányokig mindenki csúszkál.

Sétálni is jó felújított épület mellett, gyönyörű megvilágítva a műemlék, aminek a bejárati csarnokát az 1926-os állapotok szerint újították fel. Január 6. és 8. között egyébként itt tartják majd a gyorskorcsolya Európa-bajnokságot, szóval aki a legmenőbb környezetben, a Vajdahunyadár és a felújított Városligeti Műjégpálya épülete között akar siklani, az péntekig látogasson el ide (a honlap szerint szombat délelőtt is lehet még jönni).

süti beállítások módosítása