English

Egy nap a városban

A legfélelmetesebb parkolóház Budapesten

szucsadam 2011 október 15.
Címkék: városkép

Ha a Millenáris melletti szabadtéri parkolóba hajtunk, kis csalinkázás után egy különleges helyre állhatunk le az autóval. Behajtás itt:

Eredetileg vasúti sínek vezetnek be rajta, odabent egy hatalmas csarnokot találunk, a parkoló autókat szinte agyonnyomja az óriási tér.

Kiszállva a kocsiból egészen különleges hangulat lesz úrrá az emberen, minden kis hang visszhangzik bent, felettünk madarak verdesnek a szárnyaikkal, egyesek kárognak is. A zombifilmek kezdődhetnek így körülbelül, én sem lepődtem volna meg a szükségesnél jobban, ha egy élőhalott lép ki az egyik kocsi mögül hörögve.

Mikor először szálltam ki itt a kocsimból, csak álltam, és percekig nézegettem körbe. Ezeket láttam:

De akár ti is körbenézhettek:

A csarnok a Ganz Villamossági Művek része lehetett, annak a gyáregyüttesnek, amiből a túloldalon az óriási átalakítási munkák után a Millenáris született meg. Ez az épület pedig azt mutatja, milyen sors várt volna a műemléki gyárcsarnokokra, ha nem alakítják ki a kulturális központot.

· 2 trackback
süti beállítások módosítása