English

Egy nap a városban

Spéci buszokat tesztelt a BKV

Magyarósi Csaba 2011 augusztus 31.
Címkék: bkv

Pár hete futottam bele egy furcsa kísérleti buszba a Deákon, gyorsan írtam is egy levelet a BKV-nak, hogy kiderítsem, mi a céljuk a meglepő tehénnel és melyik vonalra szánják. Kiderült, hogy nagy elképzeléseik nincsenek: rendszeresen tesztelik a gyártók járműveit, hogy képben legyenek a piaci lehetőségekkel kapcsolatban, hátha egyszer lesz pénz a járműpark felújítására. Miután leírták az elcsípett modell specifikációját, felhívták a figyelmem egy weblapra (a BKV-nak egyébként ezerszer profibb a kommunikációja, mint a szolgáltatása, mindenre gyorsan és alaposan válaszolnak), amin az összes kipróbált busz leírása és fotója megtalálható.

Kiderült, hogy az elmúlt hónapokban tucatnyi jármű bukkant fel a budapesti utakon, ezek közül azonban viszonylag kevésről hallottam, ezért most bemásolom ide néhánynak a fotóját, hogy álmodozzunk róla, milyen lenne ilyenekkel közlekedni a tikkasztó budapesti nyárban, vagy a jéghideg télben.

Akit részletesebben is érdekelnek a típusok, az itt talál róluk információt.

Ez itt egy S91-es:

Ez a Volvo 7700-as hybrid:

A Mercedes kisbusza, amit én is elcsíptem:

A Credo Citadell 12-es:

A Nabi Sirius 2:

A Credo EN95:

A Credo Citadell 19:

És a Mercedes Capacity 2:

Nektek melyik tetszik a legjobban?

· 1 trackback
süti beállítások módosítása