English

Egy nap a városban

A legjobb reggelik Budapesten: Ring

Magyarósi Csaba 2011 augusztus 01.
Címkék: reggeli

A Manga cowboy mellett itt adják a város legjobb hamburgerét tesztünk szerint, szeretjük a steakjeiket és imádjuk a sajttortájukat, reggelizni azonban csak most evett el minket fene a Ringbe. Pedig több szempontból is kézenfekvő: egyrészt mindenhez közel van, az Andrássy út közepén.

Másrészt meg mert olcsó: kilencszáz forintból itt komplett menüket kap az ember, amire elég kevés példa van a belvárosban. Problémát talán csak az jelenthet, hogy kilenckor nyit az étterem, szóval a Ring reggelije csak azoknak opció, akiknek nem kezdődik korán a napjuk.

Amikor náluk jártam, kevés ilyen ember akadt a városban, egyedül ültem a teraszon, aminek ahhoz is köze lehet, hogy szerintem kevesen tudnak a Ring reggelijéről. Pedig még egy pultot is kiraknak ilyenkor a bejárathoz, amin péksütemények meg gyümölcsök vannak.

Sokáig töprengtem, hogy mit egyek, szendvicseket már ötszázért, rántottát ugyanennyiért, vagy három feltéttel alig hatszázért adnak, ráadásul van magyaros meg angol reggeli menü is, kilencszázért, én viszont az amerikaira csaptam le, ilyen ugyanis még nem szerepelt a sorozatban.

Az étel mellé délig tea vagy kávé jár ajándékba, így áll össze a menü. Teát kértem, jó volt, hogy a friss citromhoz kaptam kinyomót és nem kellett a kezemmel vacakolni.

A reggeli ezért az árért kimondottan jó volt. Persze el tudok képzelni ennél valamivel trükkösebb fogást is, de elsőre már az is örömöt okozott, hogy az édes juharsziruppal leöntött, remek állagú palacsinta nem kezdett vad háborúba a számban és a gyomromban a tojással és a baconnel.

A tojást ügyesen sütötték, kellően szaftos volt, a bacont viszont egy kicsit túlsütötték, ráadásul az egy szelet mellé én el bírtam volna képzelni még egy szeletet. A kenyér viszont, akár a hamburger zsömléje, remek volt, a három szelet pont elég lett a reggeli mellé, amitől meglepő módon jól is laktam.

Összességében a Ring reggelijében a hús jelenlétét és állagát lehetne még fokozni, de ezen az áron az egyik legkényelmesebb reggeli jóllakásban lehet részünk az Andrássyn.

Ha érdekelnek a színvonalas reggeliző helyek, vagy csak szeretnéd megtudni, hogy mit érdemes megnézni Budapesten, hova érdemes ellátogatni, csatlakozz a facebookos csoportunkhoz, ahonnan az Egy nap a városban minden fontos írásáról értesülsz.

süti beállítások módosítása