English

Egy nap a városban

Könyvekkel megrakodva tértem haza

szucsadam 2010 szeptember 11.
Címkék: könyv

Eljött az esős őszi idő is, ilyenkor általában könyvekkel megrakodva térek haza egy-egy vásárló körútról, esőben egyszerűen nem lehet jobb elfoglaltságot találni, mint olvasni vagy szeretkezni.

Az Alexandrába tévedtem be ezúttal, miközben a barátnőm a cipőket nézte (mint általában), és egy rakás akciós könyv között találtam magam. Ezeket vásároltam gyorsan:

Aldous Huxley Pont-ellenpontját már régóta meg akartam venni, most féláron 2450 forintért hozzájutottam. Az igazán olcsó azonban a többi volt: 2090 forint a másik négy könyv összesen.

Ma Jian állítólag a kínai Kundera, aki disszidánsként ír a szülőhajzája abszurditásáról, a propagandaíró és a hivatásos véradó barátságáról. Mario Vargas Llosát szerintem nem kell bemutatnom, a perui író egy tizenkét órás forradalmi felkelés vezetőjéről ír ebben a könyvében. John Maxwell Coetzee Nobel-díjas dél-afrikai író egy távoli farmon élő nőről és kirekesztettségben szóló életéről ír. Az Ööö... nevetnem kéne ezen? szerzője Hugleikur Dagsson izlandi művész, egyértelműen ez a vásárolt sorozat legemelkedettebb darabja, hadd idézzek a könyvből:

És így tovább.

Egyszóval elég színes a paletta, Európa, Ázsia, Dél-Amerika, Afrika és Izland. Csupa gyönyörű kontinens.

Szeptember 30-ig tudtok venni akár 400 forint alatt jó könyveket a könyvesbolt-hálózatnál, hajrá. Ha pedig az esős időben eltölthető másik szabadidős tevékenység mellett voksoltok, úgy sem rossz.

süti beállítások módosítása