English

Egy nap a városban

Megérkezett a végítélet Budapestre

simon mondja 2010 augusztus 06.
Címkék: időjárás

Ne legyenek kétségeink, ami kint van, az nem sima vihar, hanem maga az Armageddon. Mielőtt kiléptem volna a lakásom ajtaján, hosszasan mérgelődtem azon, hogy valaki bútorokat tologat korán reggel. Olyan hangja volt, mint az égdörgésnek, de szüntet nélkül szólt gyakorlatilag fél órán keresztül, márpedig az ég ilyet nem csinál. Aztán kiléptem az utcára, és világossá vált, hogy ez tényleg az ég: dörög, morog haragosan, pusztítani akar.

Bevallom őszintén, voltam én már monszunban, vészeltem át a Borát egy vékony falú sátorban úgy, hogy közben egy folyó alakult ki alattam, de ma először sikerült beszarnom attól, amit hallottam és láttam. Az égzengés ugyanis egy dolog, és egy tök más sztori az, amikor másodpercenként villámlik, az ég egyfolytában morog, láthatóan támadni akar (tehát lehet rá vadászni).

Mire átértem Pestről Budára, már le is szakadt, ömlött az eső, percek alatt olyan tavak alakultak ki a rakpart mélyebb szakaszain, hogy az autók csak lépésben mertek átmenni rajtuk.

Most meg novemberi sötétség van, a közlekedés kezd megbolondulni, nemsokára talán le is áll, az ég dörög és kitartóan villámlik, mindenhonnan mentők hangja szól, ráadásul az eső is újra rákezdett.

Lássuk, mi várható Budapesten a következő 36 órában a kedvenc időjárás jelentésem, a Weather.com szerint. A mai nap el van cseszve, a túlélésért kell küzdenünk:

Holnapra azonban megérkezik az újjászületés, akik megúszták az Armageddont, nekiláthatnak az új világ felépítésének a régi romjain:

süti beállítások módosítása