English

Egy nap a városban

A legjobb ebédmenü nyomában: Konyha

Magyarósi Csaba 2014 november 18.
Címkék: gasztro

Nyár végén voltam ezen a helyen, aminek már annyi neve volt az utóbbi években, hogy a legújabb nyitás után látszólag el sem nevezték: tudtam róla, hogy ott van, de fogalmam sem volt, hogy hívják. Még most is bizonytalan vagyok, annyi van kiírva a bejárat fölé, hogy Konyha, érjük be ennyivel.

DSC07334.JPG

DSC07342.JPG

Hetente változó ebédmenü van, 3-4 levessel és főétellel, kétféle desszerttel, szóval egy héten akár többször is be lehet hatolni ismétlések nélkül az objektumba. Ráadásul elég változatos a kínálat: amikor én voltam, megfért egymás mellett a jókai bableves és a cukkini krémleves, a húsos pirog és a csirkecurry citromos rizzsel. Mivel harminc fokos nyár volt, a könnyebb fogásokat választottam, szóval elsőként egy édesburgonya krémleves futott be:

DSC07333.JPG

És olyan volt, amilyenre számítottam. Semmi vad íz, de kellően karakteres ahhoz, hogy különbözzön az átlagos levesektől, azonosítható, de visszafogott fogás. És elég laktató is, még jó, hogy nem valami sóletet rendeltem főételnek, hanem a csirkecurry-t:

DSC07338.JPG

Igazi könnyű nyári fogás volt ez is, kicsit keményre főtt, de azért a citrom miatt nagyon izgalmas rizzsel és olyan visszafogottan curry-s csirkével, hogy még a válogatósok is megeszik, de a bevállalósabbaknak is ízlik. Ugyanaz, mint a leves, karakteres, de nem túlzottan. A csirke rendben volt, bár a hatalmas adag citromfű a cucc tetején volt az egész fogás legütősebb része.

A szilván eton mess meg egyenesen szenzációs volt, bár már tele voltam, amikor kihozták, ebből a desszertből simán tudtam volna enni még egyet:

DSC07340.JPG

Konyha
Budapest, Madách Imre út 8
06306333608

süti beállítások módosítása