English

Egy nap a városban

Lángosburger: a gyorsétel, amire büszke lehet a nemzet!

Magyarósi Csaba 2017 szeptember 28.
Címkék: gasztro

Lehet, hogy ez a lángosburger valami ősi magyar izé, viszont én egyáltalán nem hallottam róla a Szigetig. Ott teszteltem a kajákat, volt hamburger, meg mindenféle megszokott izé, amikor egészen váratlanul megláttam ezt:

dsc08346.JPG

Éreztem, hogy valami gasztrotörténetileg fontos dolog történik velem: hogy egy nagy beavatás küszöbén állok.

Kirendeltem a marhahúsos verziót, és pontosan az történt, amire számítottam: a lángosburger egyszerűen szenzációs találmány.

Mivel a Szigeten egy rakás kaját ki kellett próbálnom, nem ehettem meg az egészet a biztos hányás kockázata nélkül, szóval a felét kidobtam, éjjel viszont, amikor hazaérkeztünk a fesztiválra, már csak arra tudtam gondolni, hogy milyen jó lenne, ha azt a felet kidobás helyett elcsomagoltam volna.

Éppen ezért másnap behúztam a Karavánba a Kazinczy utcába és kirendeltem megint egy adagot.

És megjött.

dsc08351.JPG

Fantasztikus!

dsc08354.JPG

Elsőre rém zsíros izének tűnik, de csak annyi van, hogy itt a zsemle szaftosabb a szokásosnál, azért nem úszik az olajban. A marhahús és a juhtúró, meg az összes izé tökéletes a lángosok között, ha van gyorsétel, amire az egész nemzet büszke lehet, ez az.

Ha valami diétásra vágytok, okvetlenül próbáljátok ki ezt. Utána nem fogtok diétásra vágyni.

Lángos Máshogy
Budapest, Kazinczy utca 18, Karaván
Szo-Sze: 11:30-24:00
Cs-P: 11:30-02:00

süti beállítások módosítása