English

Egy nap a városban

Báhn mi: igazi vietnami streetfood a belvárosban

Magyarósi Csaba 2017 szeptember 11.
Címkék: gasztro vietnam

Ti ajánlottátok, hogy ha tehetjük, okvetlenül nézzünk el a Dob utcába, ahol elég konkrétan elkezdtek vietnami gyorskaját árulni.

dsc08373.JPG

Egészen konkrétan a vietnami alapanyagok és a francia szendvicsek szerelemgyerekéről, a báhn miről beszélünk, ami lényegében egy bagett megtöltve mindenféle, elsőre kicsit sem extrém dologgal, a végeredmény mégis brutálisan ázsiai.

Tök őszintén szkeptikus voltam, amikor beléptem az apró kis büfébe, mert néztem az alapanyagokat és egyik sem tűnt különösebben izgalmasnak a koriandert leszámítva, ami persze mindig ütős.

Aztán amikor a tulajdonos megkérdezte, hogy kérek-e a szendvicsre vajat, én meg azt válaszoltam, hogy persze, és megláttam, hogy ezzel keni:

dsc08380.JPG

egy pillanatra kihagyott a szívem. EZ NEM VAJ!

Ezek után már tökre nem vártam sokat a kajától, amibe egyébként mindent beleraktak, amit csak lehetett, szóval volt benne vietnami májas, vietnami szalámi, tojás, reszelt répa, meg a többi.

dsc08381.JPG

dsc08383.JPG

De tényleg, csekkoljátok, egyáltalán semmi érdekes nincs benne, semmi érdekes, plusz MARGARIN!

dsc08384.JPG

dsc08385.JPG

És akkor ehhez képest jön kóstolás után a kijózanító valóság, hogy ez bizony ütősen ázsiai!

dsc08386.JPG

dsc08389.JPG

Hogy ez a szendvics 1200 forintért hozza az egzotikus ízvilágot és még laktat is. Hogy ez bizony bőven felkerülhet a kedvencek listájára, és ha a Báhn mi előtt elsétálva valami izgalmasat akartok enni, akkor simán jó választás benézni hozzájuk.

Báhn mi
1072 Budapest, Dob utca 52
H-Szo: 10-20
V: 10-16

süti beállítások módosítása