English

Egy nap a városban

Anjuna Ice Pops: milyen a vizes vb HIVATALOS jégkréme?

Magyarósi Csaba 2017 július 18.
Címkék: gasztro

Azzal mondjuk pont nem lehet vádolni, hogy különösebben odalennék a fagyiért, általában csak Olaszországban eszem, ott is egy nyaralás alatt egyszer. Ez nem valamiféle sznobizmus, egyszerűen jobb az olasz fagyi, mint bármi a világon, és nagyjából csak az üti meg az “elég jó, hogy belekezdjek”-szintet, de az is csak különösen meleg napokon, különösen szűk utcácskákkal dúsított különösen középkori városkákban.

Szóval ha én elkezdek lelkesedni egy fagyiért, vagy valami hasonszőrű haverjáért, az eredmény.

Igazság szerint amikor múlt pénteken elmentem a Sas utcába kipróbálni az Anjuna Ice Popst, elég sok kétségem volt, és főleg csak azért mentem, hogy a személyes érdektelenséget félretéve posztot írhassak nektek találat esetén, én lepődtem meg a legjobban, hogy a jégkrém mennyire ízlett.

Pedig az előzmények szörnyűek: amiket itt árulnak, azok ugyanis természetesek és mindenmentesek: nincs bennük laktóz, glutén, van köztük vegán és van köztük olyan, amiben még cukor sincs.

Fúj!

Némiképp kontrasztban tök jók a nevek: elefántcsontparti kókusz, eper-citromfű-rozé, eper-mangó, sárgabarack-yuzu, ja, és csak ne spórold ki a pisztáciát!

dsc08032.JPG

dsc08033.JPG

Viszont nem olcsók, 690-790 forintba kerülnek, de amennyire tudom, egy ipari Magnum sem sokkal olcsóbb ezeknél (persze írjátok be kommentbe, ha mégis).

És egy eper-mangót kértem, ő az:

dsc08034.JPG

És nemcsak jól néz ki, de elvetemült finom is. Tökéletes az ízesítése, a cukortartalma is pont jó (mert cukormentesre azért nem vetemedtem), nem túl gejl, de egyértelműen édes és az egész nagyon-nagyon gyümölcsös.

Szóval ha jégkrém-fagyi-vonalon van bármi, ami természetes, finom és még egészséges is, akkor az Anjuna cuccai biztosan ebbe a kategóriába esnek.

Ja, és akkor visszautalva a címre: igen, ez a FINA hivatalos vb-s jégkréme, ami azt jelenti, hogy aki kimegy a világbajnokságra, az Anjuna jégkrémeket tud venni a Duna Aréna Market Streeten és a Margit-szigeten. Ami jó.

Anjuna Ice Pops
Budapest, Sas utca 7., Lövőház utca 24.

süti beállítások módosítása