English

Egy nap a városban

Orbit Gasztro Sikerdíj - Domi's Bake Shop

szucsadam 2014 július 29.
Címkék: gasztro hirdető

Még mindig az Orbit Gasztro Sikerdíj közönségszavazatai alapján a legjobbnak választott gasztrovállalkozásokat vizsgáljuk. Az Orbit kérésére azt csináljuk, ami máskor is: kipróbálunk új helyeket, keressük a város legjobb arcát. Azt is megírjuk, ha az adott versenyző esetleg nem nyerte el a tetszésünket, és értékeljük, pontozzuk az alapján, hogy milyen élményeket szereztünk ott.

A Domi's Bake Shopban először a hideget veszed észre, a légkondi alaposan lehűti a galériával vízszintesen félbevágott kis helyiséget. Ezután már mindennek örülsz, főleg a kánikula közepén.

P1220312.JPG

P1220299.JPG

Egyébként aranyos kis hely: a pult kopottas deszkákból és cementlapokból készült, az üvegkalitka mögött mindenféle torta és mártott édesség csábítja az ember szemét, balra, a polcon egy plüssróka-mackó-mutáns-madár néz szelíden az utcára.

Van oreós csokitorta is, USA-fanoknak. Én nagyon sokáig nem is kóstoltam ezt a kormos pilótakekszre hasonlító édességet, amiért gyakorlatilag a fél internet odáig van. Pont múlt héten jutottam hozzá egy dobozhoz, megkóstoltam. Cukorízű volt. Ennek ellenére el kell ismernem, hogy ezen az apokaliptikus hangulatú fotón nagyon szépen festenek:

P1220302.JPG

Végül egy áfonyás-csokis tortát, egy mázba mártott brownie-t, egy karamellfagyit és egy gyümölcstortát kértem. Senki ne csinálja utánam. Durva mennyiségű cukor lecsúszott.

P1220303.JPG

Mégsem lettem nagy rajongó. A csokipuding teljesen kiszáradt a tortán, úgy visszalökte a villa hegyét, hogy sebet sem tudtam ejteni rajta, csak sok küzdelemmel. Az ízzel nem volt baj, csak az állaggal. A rózsaszín brownie egész jó volt, e mellé kijátszottam az áfonyaszemeket a tányérra. A fagylaltot a mélyhűtőből vették ki, előre dobozolták, nem volt vele különösebb probléma. A gyümölcsös tortába szinte egyáltalán nem került cukor, savanyú volt, ami nem is baj, a kemény zselé, ami a helyén tartotta, már inkább - kis túlzással már-már késért nyúltam, ami egy gyümölcstortánál nálam nehezen fér bele.

P1220311.JPG

Úgy sejtem, hogy a nap végén mentem, és a reggel elkészített dolgok eddig bírták szuflával, de ha ez a helyzet, akkor nem szabad őket kint hagyni a pulton, és eladni.

Az árak viszont magasak ehhez képest, a 450 forint a tortáért és a fagyiért is sok (még akkor is, ha ez utóbbiból is tartanak oreósat). 2000 forintot elköltöttem, de nem igazán kaptam cserébe maradandó élményt.

Készítenek azonban egyedi ünnepi tortákat, ezek közül néhány nagyon ötletes (kép a Facebook-oldalukról)

t_1.jpg

  • étel/ital: 5/3
  • dizájn: 5/4
  • hangulat: 5/3
  • potenciál: 5/2
  • átlag: 5/3

Disclaimer: az Orbit az Egy nap a városban hirdetője

süti beállítások módosítása