English

Egy nap a városban

Burger & Love: új toplistás hamburger Budapesten?

Magyarósi Csaba 2013 december 17.
Címkék: gasztro hamburger

Ki vagyok én, hogy nemet mondjak, ha Klág Dávid hív?

Szóval futott még a nagy hamburgertesztünk, amikor már javában építették a Burger & Love-ot. Tök egyedül kikövetkeztettem a nevéből, hogy ez valami hamburgeres hely lesz, és bíztam benne, hogy a teszt vége előtt kinyitnak, de nem, csak három hete kezdtek, most meg gyorsan le is teszteltük a helyet.

P1240166.JPG

P1240154.JPG

Figyeljetek: itt nemcsak hamburger van, de menükoncepció is. A Basic igazából csak egy burger, a Classicban már Ciabattát kapsz meg sült krumplit, de magadnak is összerakhatod a kaját. Sima hátszínnel 1700-2400 forintba kerül a burger (140 és 200 grammos hús), Angusból 2200-3000. Kiválaszthatod, hogy mennyire süssék át, de csak a medium fokozaton belül, kérhetsz sima bucit és ciabattát, és azt is eldöntheted, hogy milyen zöldség és milyen szósz kerüljön a burgerbe.

Én egy classicot kértem 140 grammos Angusból úgy, ahogy szerintük a legjobb.

Ezt kaptam:

P1240157.JPG

Jópofa tálca, saját márkás pohárkák, ebben a formában ehetetlen burger.

Ezért:

P1240156.JPG

P1240160.JPG

Gyönyörű darab, de a hús nem akar a ciabattában maradni, szétcsúszik, mindened tiszta ragacs lesz, ami persze nem baj, csak érdemes számolni vele. Hamburgert eszel, az egy ilyen műfaj. Az íze egyébként kiváló. Nyilván a hús a lényeg, amit gyönyörűen sütöttek át, az íze tiszta volt, az állaga remek, ott van a legjobbak között. A ciabatta okés, de nem a legjobb, a körítés meg kiváló minőségű, bár nem a legeredetibb. Így egyben, ahogy van, a klasszikus hamburger tökéletesre csiszolt reinkarnációjának tűnt, különösebb csavarok nélkül, de kikezdhetetlen.

A krumplira szintén büszkék, állítólag Heston Blumenthal receptje szerint készült. Szóval így:

Pont olyan konyhabútorom van, mint Blumenthalnak!

Nem ez a lényeg: a fickó egy zseni, és elhiszem, hogy a Burger & Love pontosan azt valósította meg, amit a videón látunk, és nem is találtam hibát a krumpliban, de lázba sem hozott különösebben. Szemben mondjuk a hússal, ami tényleg fantasztikus, érdemes kipróbálni.

Burger & Love

Ny: 11:30-24:00
Budapest, Október 6. utca 6.
06703332150

süti beállítások módosítása