English

Egy nap a városban

Az Angyal utca régen és most

szucsadam 2012 július 31.
Címkék: városkép

Emlékeztek még az Angyal utcai lépcsőházról szóló posztomra? Abban írtam, hogy mennyire tetszik nekem ez a ferencvárosi tömb a maga mediterrán hangulatával. És hogy mennyire nem tudom elképzelni, hogy itt villamossínek húzódtak végig, miközben most a legbájosabb utcák egyike:

P1100017.JPG

Aztán szembejött velem. Egyik hétvégén az Erzsébet téren a WAMP vásárban sétálgattam, és Hajtmanszki Zoltán standjánál kezdtem el nézegetni a fotókat. Találtam is az Angyal utcáról képet, amit a művész 1986 januárjában kapott le, és amit megosztott velünk, mert szépen kértem:

Angyal utcai villamos.jpg

Egy másik kép ugyaninnen, 1993-ból:

Angyal utcai biciklis.jpg

Hát csak ezt szerettem volna megmutatni nektek. Köszönjük Hajtmanszki Zoltánnak a fotókat.

süti beállítások módosítása