English

Egy nap a városban

Bruce Willis megszállta a Madách-teret

Magyarósi Csaba 2012 június 12.
Címkék: városkép

Egy rakás érdekes dolog történt vasárnap a belvárosban, úgy nézett ki Budapest, mint egy nyüzsgő, folyton hömpölygő mediterrán partifészek, a hét második felében lesz is erről egy poszt itt az Egy nap a városban blogon.

Ami viszont nem tűr halasztást, az maga Bruce Willis, aki még mindig azt hiszi, hogy Moszkvában van (persze nem).

Mindenesetre egy lezárt területbe és egy rakás díszletbe botlottam a Madách téren, amit egyik oldalról a fotózást is tiltó kemény biztonsági őrök védtek, a másik oldalról viszont simán be lehetett sétálni a területre.

Ügyesen berendezték a teret, ezzel együtt nem állítom, hogy Moszkvában éreztem magam, amit két dologgal magyaráztam:

1: még sosem voltam Moszkvában, fogalmam sincs, milyen az
2: holtbiztosan tudtam, hogy a Madách téren állok

Ezzel szemben az átlagos mozinézőt nyilván simán meggyőzi majd a sok cirill-betűs mentő-, és rendőrautó, hogy Oroszországba csöppent.

Akárhogy is, amíg nem üzenünk megint hadat az Egyesült Államoknak, vagy valamelyik más világhatalomnak (már bármit el tudok képzelni), kár azt várni, hogy egy Die Hardnak bevallottan is Budapest lesz a helyszíne, viszont mindannyian örülhetünk majd, amikor a moziban azt látjuk, hogy a Madách téren adják át a nukleáris indítókódokat, vagy valami hasonlót.

süti beállítások módosítása